Diskuze

Vzhledem k tomu, že se v diskuzi objevují stále častěji vulgární výrazy, byla diskuze změněna na moderovanou, tj. že každý příspěvek bude nejdříve odeslán ke schválení. Zodpovězeno bude pouze členům, kteří uvedou alespoň křestní jméno a číslo členského průkazu. Na dotazy od anonymů nebo podepsané smyšlenými jmény odpovězeno nebude.

685 Responses

  1. Michal 69 napsal:

    Dobry den, chtel bych se zeptat jestli uz znate nejaka konkretni cisla a miry ryb co by se meli sadit na podzim do lacnovskych rybniku.Dekuji za odpoved.

  2. Michal napsal:

    Nechapu proc se letos jeste nic krome par linu nesadilo do lacnovskych rybniku?Pres to ze ma MO Vsetín pres 1400 clenu.Kteri plati brigady a povolenky.Maji pres 1 400 000kc.Nejsou schopni nasadit nejake poradne Kapry cca (50-55cm),par kolem 45cm, dale nejake amury cca (55-65cm) a par dravcu stik nebo candatu okolo 60cm.

    • Roman Konůpka napsal:

      Pane Michale,
      lačnovské rybníky jsou „mrtvé“, o rybu tam nezavadíte. Je to způsobeno důchodci „masaři“, pytláky a také neaktivní řádnou kontrolou rybářské stráže. Proto když vyrazíte na lačnovské rybníky, nezapomeňte si s sebou vzít mýdlo a ručník! Částka zisku není 1 400 000,- Kč, jak píšete, to je jen za placené brigády, je třeba k tomu ještě přičíst ceny povolenek a vynásobit počtem členů. Průměrná cena nejlevnějších povolenek je 1.500,- Kč x 1400 členů, dostáváme se na částku 2.100 000,- a když spočítáme členské příspěvky v ceně 400,- Kč pro 1400 členů, jsme na částce 560 000,-. Z toho vyplývá, že minimální roční zisk činí 4.060.000,- Kč. Je třeba také ovšem odečíst náklady pro chod organizace a další výdaje. Ale je to slušná částka na to, aby v našich revírech byla hojnost ryb. Hold žijeme v tržní době! Také to nechápu…….. Možná by se naší MO vyplatilo rybníky vypustit a postavit zde supermarket, zisk by byl rozhodně vyšší.

      • Jednatel MO napsal:

        Pane Konůpka, mrzí mě, že zrovna vy, vzdělaný a rozumný člověk se uchylujete k těmto zavádějícím nepravdám. Když už chcete něco kritizovat, tak se nejprve informujte na skutečný stav věci. To se týká hlavně financování zarybnění. Jenom pro informaci, veškeré peníze za povolenky odvádíme územnímu svazu a ten taky zajišťuje násady. Až budete chtít zase kritizovat, tak si nejprve přijďte pro informace.
        Jednatel MO

        • Roman Konůpka napsal:

          Vážený pane jednateli,
          děkuji za Vaši glosu, ale rozhodně jsem nic nechtěl kritizovat.
          1) Vysvětlil jsem panu Michalovi skutečnost, že na lačnovských rybnících je s rybami konec, protože tam nic není, což je pravda. Vzhledem k tomu, že platíme drahé povolenky, brigády a příspěvky, rádi bychom také nějakou rybu viděli a měli možnost ulovit.
          2) Ekonomikou ve státní správě se úspěšně zabývám víc jak 12 let a tak jsem panu Michalovi vypočetl celkový zisk organizace, a to jsem bral v úvahu průměrnou cenu povolenky (MP a P), protože zisk není tvořen výhradně jen z příspěvků na brigády. Zde jsem také uvedl v nevyčíslitelné výši nákladů, platů, odměn a dalších výdajů – myslím, že by měla být na stránkách MO přístupná Výroční zpráva hospodaření organizace s povinnými údaji, m. j. ekonomické výdaje a zisky, zarybňovací plány a skutečnosti a podobně, ne jen zveřejnit statistiky úlovků a bylo by to všem jasné.
          3) Moc mě mrzí, že na tak krásných revírech (rybařím po celé ČR), které naše organizace má, by si vody zasloužily opravdu nějaké pěkné ryby.
          4) Všech funkcionářů naší MO si velmi vážím za jejich obětavou práci, což jsem zde publikoval v příspěvku v době, kdy jste vydávali povolenky a v nekonečné řadě čekatelů jsem slyšel na Vás šílenou a nechutně hnusnou kritiku o neschopnosti vydávat povolenky. To mě rozhořčilo natolik, že jsem se jako jediný v těchto diskusích vyjádřil o Vaší záslužné práci a zastal se Vás. O to víc mě moc mrzí, že tento můj pochvalný článek na vedení naší MO zůstal bez odezvy (ono se vůbec v poslední době nějak všechno bere jako samozřejmost a slova díků už nikdo nezná – ne že bych na to čekal), ale když na tento můj příspěvek dokážete reagovat a myslíte si, že Vás kritizuji, to mě opravdu moc mrzí.
          4) Sebehodnocení, kritika a zpětné vazby by měly být v moderní a demokratické společnosti samozřejmostí. Jde mi jen o krásné rybaření na našich překrásných vodách se zarybněnou vodou pro všechny, jež platí členské příspěvky a plní veškeré povinnosti k MO.
          5) Já jsem otevřený člověk a rozhodně mým příspěvkem jsem nikoho nechtěl kritizovat. Za to co většina kolegů jen kritizuje, já se dokážu za problém postavit čelem a říci to narovinu. Žijeme, díky Bohu, v demokratické době, která samozřejmě vyžaduje také svá pravidla.
          A na závěr jedno doporučení:
          Zkuste udělat anketu pro všechny naše členy anonymní dotazníkovou metodou, moderně se tomu říká SWOT analýza, a budete překvapeni, co se všechno od našich rybářů dozvíte, co jim leží na srdíčku, co potřebují, jaké mají pocity se zarybňováním a podobně – z výsledků můžete pak provést vyhodnocení a zpětnou vazbu, případně se inspirovat a umět přijmout, jak Vy říkáte, kritiku. MO je tvořena členskou základnou a je třeba ji také dát někdy prostor a umět ji naslouchat.
          Snad chápete, že mi jde o plné a hodnotné zarybňování na našich překrásných vodách. A když to jde v Topolné, Napajedlech, Vlkově (JČ), Skalici (JČ), nevím, proč by to nešlo u nás. Proč za rybou jezdit tak daleko?
          Přeji Vám pane jednateli, našim funkcionářům, všem našim členům pohodové léto, hojnost ryb, krásný pobyt u vody, hodně záběrů, úlovků, romantických zážitků a především všem pevné zdraví.
          Petrův zdar
          Roman Konůpka

          • Jednatel MO napsal:

            Pane Konůpka,
            nemám problém s tím, že nás členové občas kritizují. Ala opravdu mě vadí když uvádíte naprosto zavádějící nepravdy o financování MO, o tržbách za povolenky a pracovní povinnost. Už údaj o počtu členů je chybný, povolenek vydáváme max 1/3 toho co uvádíte a tržby za pracovní povinnost jsou zhruba taky třetinové. Takže až budete zase chtít informovat ostatní členy tak prosím objektivně.
            Jednatel

  3. Jednatel MO napsal:

    Podle dostupných informací se už tráva seče. Hráz na prostředním rybníku se bude opravovat. Termín ještě není stanoven, ale snažíme se co nejvíce eliminovat případné škody na obsádce. Co se týká brigád tak potřebné práce zajišťuje na Lačnovských rybnících člen výboru MO Vsetín p.Pavlík se svými spolupracovníky. Samozřejmě po dohodě s hospodářským odborem MO .

  4. mami7 napsal:

    Dobrý den, chci se vás zeptat,kdy se budou séct břehy lačnovských rybníků a jestli se bude na prostředním rybníku opravovat hráz (pokud tak neteče záměrně 🙂 . Myslím si, že to je moc pěkný revír, ale vyžaduje péči.
    A za druhé bych se chtěl zeptat,jestli bude letos na lačnovských rybnících brigáda.
    Děkuji za odpověď a přeji krásné chvíle strávené u vody.

  5. Karel Bartoš napsal:

    Jak se tak divim na Vsetíně to neni rybar ale samej MASAŘ !!!!! Nechutni duchotci vkadnou nasim vodam a kdyz se vysadi hned tam jsou nabehnuti

    • josef -důchodce napsal:

      Zdravím Karla –

      Udivuje mne,s jakou samozřejmostí dávaš rovnítko – rybář důchodce = rybář masař naších vod.Nevím kolik Ti je,ale kdyby svaz dělal statistiku ročních úlovku každého člena- tak věř tomu,že rybáří nedůchodci obsazují přední příčky statistiky. Pokud by Ťe zaujímali moje úlovky a docházka za posledních 5 let co jsem v důchodu – r .2009 – 3-docházky — úlovek – 0
      r 2010 – 5- :: – 1 kapr
      r 2011 – 3 :: – 1 kapr
      r 2012 – 4 :: – 2 kapři
      r 2013 – 4 :: – 1 kapr
      r 2014 ( 1-5) 2 – 0
      Považuješ toto za masařinu ???

    • Franta F napsal:

      Romane, máš v plánu vysazovat do Bečvy nějaké ostroretky, podoustve a parmy? Bylo by to super…

      • Veselý Roman napsal:

        Kompletní odpověď podám po návštěvě technika VÚS Ostrava která proběhne v průběhu cca 14 dní.

  6. Michal napsal:

    Kdy budou dětské ryb. zavody v Podlesí? A od kolika hodin jsou. Děkuji

  7. Michal napsal:

    Takže letos na letní prázdniny 2014 se nebudou vysazovat žádné ryby?A nevite jestli ještě něco vůbec zůstalo na Lačnovských rybnících?Kolik metráků ryb se sadilo loni 2013 na Lačňáky?Děkuji za odpověď.

    • Roman Konůpka napsal:

      Na Lačnovských rybnících o rybu nezavadíte. Dle diskusí s místními rybáři a mými propočty je na každém rybníce cca 12 nemírových kaprů, 2 nemíroví a unavení candáti, 3 amuři a 1 lín. Snad ještě jedna zbloudilá nemírová štika. Ovšem pokud si ji zas v březnu nepřisvojil nějaký důchodce. Při podzimním rybolovu dravců v r. 2013 jsem osobně viděl vysazovat na horním rybníce pouze cca 80 kaprů. Petrův zdar!

      • Veselý Roman napsal:

        Nechcete nám dělat statistiku úlovků? Neviděl jste co dělali ti Vaši místní rybáři na jaře když brali líni, co dělají po vysazení kaprů? Kolik jich je na závodech a kolik po nich po odhájení? Pozimní vysazování kapra bude uvedeno na internetu, je to záležitost telefonu a tuto skutečnost nemůžeme nijak ovlivnit. Dodavatel zavolá a je to otázka jednoho dne kdy má rybu nalovenou a doveze ji. U všech vysazených ryb budu požadovat přítomnost aspoň pana Artura Černého. Veškeré údaje, váha a počet ryb bude zveřejněna.
        Veselý

        • Roman Konůpka napsal:

          Pane Veselý,
          naprosto s Vámi souhlasím a jsem rád, že jste si toho vědom, jak někteří a většinou jsou to důchodci, kteří tam jsou každý den, drancují ryby nemírové a o úlovcích línů netřeba hovořit. To zde již na jaře přesně popsal jiný kolega. Proto si zde pracující a ti, kteří jsou u vody pro rekreaci a odpočinek nemohou ani zaseknout a pohrát si s rybou na udici. Jak zacházejí s ulovenou rybou a jaký nepořádek kolem sebe dělají v přírodě kolem rybníků, raději ani nemluvím. Několikrát jsem rouzumně na toto (nejen já, ale i jiní rozumní kolegové) jednotlivce, kteří porušují rybářská pravidla upozorňoval, ale zůstalo to bez odezvy. Proto si myslím, že jedině zpřísněním pravidel, pravidelnými kompetentními kontrolami, i za cenu odebrání povolenky, toto lze alespoň potlačit, když ne úplně eliminovat. Jsem o tom nejen já naproto přesvědčen.
          Krásné rybaření, Petrův zdrar!

    • Veselý Roman napsal:

      Pokud vím, na letní prázdniny se nevysazovaly žádné ryby. Na Lačnově se konaly závody na kterých bylo vysazeno 3 q kapra na každý rybník. závodů se účastnilo pár rybářů a ostatní to brali jako mimořádné zarybnění. V letošním roce závody nebudou a od příštího roku 2015 se budou ryby na revíry Lačnovský potok a Balaton vysazovat na jaře a na podzim. Čísla z roku 2013 neznám.
      Ryba v revíru určitě je, jenom je obtížnější ji ulovit.
      S pozdravem Veselý

  8. Milan napsal:

    Dobrý den přeji.

    Může člen rybářské stráže – porybný kontrolovat rybáře, který nechytá – neprovádí momentálně lov ryb udicí ? (např. odchází od vody, sedí na břehu s vytaženými pruty, jde s muškařským prute kolem řeky – momentálně nechytá, neprovádí rybářskou činnost.)

    Bude zarybňovat někdy velké pstruhy ? 40+ na Vsetínskou bečvu ?

    Neplánuje se do budoucna zatraktivnit zarybňování vysazováním většími rybami ?
    V současné době je každoročního úbytek stovek členů ČRS vús Severní Moravy a Slezska. Čím více se bude vše zpřísňovat, tím to bude horší… Neplánuje se do budoucna zmírnění pravidel pro rybolov a hlavně atraktivnější zarybňování ? Děkuji. Milan.

    • David Molek napsal:

      Dobrý den, na vaše otázky nebudu odpovídat, to nechám na kompetentnější osoby, ale spíš bych měl dotazy k vašim otázkám:
      1. Pokud nemám co skrývat, proč bych měl problém s tím, že mě někdo zkontroluje, když třeba sedím na břehu nebo jdu s prutem kolem vody?
      2. Opravdu chcete chytat pstruhy 40+, které jsou odkrmené na granulích a ve volné vodě třeba týden?
      3. Nevím, co je podle vás „větší ryba“, ale co vím, tak spoustu rybářů má již letos nachytány ryby 35 – 38, což je podle mě už slušná ryba. A nebojte, ryby přes 40 se najdou taky 😉
      4. Co je podle vás zpřísňování? Na los. ryby můžete pořád chodit 3x týdně po 3 rybách, na jelce třeba 7x. U vody můžete být každý den. Snad jen, co se týká omezení počtu ponechaných PO – Není lepší, než plný mrazák, sem tam rybu i pustit a doufat, že se třeba vytře a bude co chytat i za pár let a našeho původního potočáka budou znát i dnešní děti jinak, než z obrázků?
      S pozdravem
      D. Molek

    • Miroslav Košút napsal:

      ad.1…Neprovádí rybářskou činnost… – prosím mohl byste upřesnit CO PŘESNĚ JE DLE VÁS RYBÁŘSKÁ ČINNOST? (odchází od vody s úlovkem…sedí na břehu s vytaženými pruty a instaluje na háčky nástrahy….chodem po břehu hledá s muškařským prutem místo kde ponoří do vody háček s muškou…ALE DLE VÁS NELOVÍ?). Pane Milane, jste produkt dnešní doby v krystalicky čisté podobě.
      ad.3..Jaké zmírnění pravidel rybolovu máte konkrétně na mysli aby to přineslo zvýšení počtu členů ČRS?
      Petrův zdar.

  9. Roman Konůpka napsal:

    Dobrý den,
    rád bych se u Vás informoval, zda-li během roku 2014, tedy ještě letos, bude nějaká ryba vysazena na Lačnovské rybníky? Nějaká mírová ryba. Prosím o konkrétní čísla a druhy (např. kapr, lín, amur, candát, štika, jeseter a podobně). Děkuji

    • Veselý Roman napsal:

      V průběhu roku mírová ne, vysazené ryby které dostáváme přidělené od Ostravy jsou ve stáří jednoho až dvou let.
      V letošním roce jsme dovezli na vlastní náklady 500 ks amura ve stáří jednoho roku a máme ho na jediném chovném rybníce. Tuto rybu se pokusíme odchovat do lovné míry a vysadit na naše revíry. Také zde máme lína. Od příštího roku bude probíhat vysazovaní kapra na podzim a na jaře, jarní vysazování se musí nahlásit na podzimních prověrkách z důvodu zajištění ryb u dodavatelů. Tuto skutečnost nemohl stávající výbor zajistit a jarní vysazování této ryby bude probíhat až od roku 2015. Musíte si uvědomit, že jsme pstruhová organizace a na odchov kaprů nemáme podmínky.
      O všech vysazených rybách Vás budeme informovat.
      Veselý

  10. Michal Žák napsal:

    Zdravím. Pořád tady čtu jak se vysazují Pstruzi, jen za poslední měsíc 3x a kapr, amur pořád nic. Tak snad se brzo dočkám.. 😀

  11. Jan Doné napsal:

    Dobrý den,
    myslím, že došlo k opomenutí odpovědět na můj dotaz z 22.4.2014 at 9.42, proto jej pokládám znovu.
    Bylo by vhodné do statistik doplnit, kolik v munulých letech lovilo a letos loví (počty povolenek) členů naší MO na revírech MO.
    Děkuji J.D.

    • David Molek napsal:

      Dobrý den,
      podle mě k opomenutí nedošlo. Podle mě vám asi nikdo odpovídat nechce. A popravdě se ani nedivím.
      Za prvé: Z věty: „Bylo by vhodné do statistik doplnit, kolik se v munulých letech….“ není patrné, že je to nějaká žádost či dotaz, nýbrž jen nějaké doporučení.
      A za druhé: Poté, co jsem viděl vaše snůšky dezinformací v různých číslech časopisu Rybářství, které špiní jméno MO a práci členů, kteří se v dnešních nelehkých podmínkách snaží o udržení stavů PO, bych asi též nereagoval. Pane Doné, před tím, než budete zase psát nějaké moudrosti do časopisů, bych vám doporučil si údaje ověřit třeba v kanceláři MO. Úřední hodiny jsou zveřejněny na těchto stránkách. Další možnost jste měl také na členské schůzi minulý měsíc. Ale chápu, ono je někdy pohodlnější zpoza klávesnice napadat a znevažovat práci jiných, než osobně si zjistit pár informací, buď v kanceláři nebo třeba při brigádě, kde se dá nejen dozvědět spousta věcí z dění v MO, ale také aktivně přispět svou prací. Pravda, nevím kolik je vám let, ale z vašeho blogu jsem vyčetl, že jste v roce 2010 měl 64 docházek a ponecháno 45 ks lososovité ryby, takže usuzuji, že máte dostatek času a jste ještě fyzicky schopen přispět nějakou brigádnickou činností ke zlepšení stavu PO v tocích.
      S pozdravem
      David Molek, člen

      • Jan Doné napsal:

        Pane Molku,
        děkuji za váš zájem, nemám co zamlžovat, mám 73 + a za 40 roků členství v MO jsem snad nevynechal žádnou schůzi a aktivně jsem se účastnil např. na školení rybářů, na výstavbě splávků, na přelovech a jiné organizační činnosti, takže snad mohu mít i ponětí o tom, jak věci byly, jsou a mají být.Co se týká ověřování údajů, o tom snad byl můj veřejný dotaz?!
        Přeji dobrý den Doné.

        • David Molek napsal:

          Dobrý den, děkuji za odpověď. Vaše činnost je úctyhodná a zajisté máte velké znalosti o tom, co bylo. Z vašich článků však vyplývá, že o současné situaci a problémech pstruhového hospodaření v MO toho příliš nevíte, jinak byste jistě zaměřil svou snahu jiným směrem, např. proti nešetrným úpravám vodních toků, či neuváženým krokům ze strany „ochranářů“.
          Ještě bych se chtěl zeptat, zda navštěvujete i jiné revíry, než Bečvy (Vs.+Ro.) a přítoky. Díky, s pozdravem
          D. Molek

          • Jan Doné napsal:

            Pane Molku,
            na vaši otázku vám i všem kolegům sděluji, že jsem dříve lovil na mnoha revírech, ale vzhledem k více okolnostem již zůstávám věrný povodí V. Bečvy. Jednou z okolností je informovanost, že jinde to není lepší, spíš naopak. Co se týká mojí snahy, cituji: „proti nešetrným úpravám vodních toků, či neuváženým krokům ze strany „ochranářů“, i o tom jsem v časopise Rybářství psal, např.v č.4 z roku 2011 „Vliv úprav toku a migrace ryb na biotop řeky“, nebo „Vsetínská Bečva včera, dnes a zítra“ v čísle 1 z roku 2013 a dalších, viz seznam v http://www.rekaaryby.cz.
            Přeji dobrý den a pěknou sezonu Jan Doné.

    • Veselý Roman napsal:

      Plně souhlasím s panem Molkem. Odeslal jsem do časopisu Rybářství reakci na Váš článek a doufám, že ji v brzké době otisknou. Od Vás očekávám omluvu všem poctivým členům ČRS MO Vsetín kteří se i v dnešní době snaží udržet pstruhové revíry aspoň na takové úrovni na jaké jsou. Vím není to ideální, ale v současnosti jsme jedna z posledních organizací která ještě něco pro pstruhové revíry dělá.
      Dělám statistiku přelovů PO 2-3 leté ryby, v současnosti s prací na revírech jsem toto odložil a budu pokračovat později. Informace budeme zveřejňovat pro všechny členy naši organizace.
      Hospodář MO Veselý.

      • Jan Doné napsal:

        Pane Veselý,
        děkuji za odpověď, nejen o moji informovanost mi také jde.Nevím o který článek v ŘR vám jde, pokud jsem tam nějak pošpinil poctivost rybářů MO, tak moji omluvu mohou očekávat.
        Přeji dobrý den Doné.

        • Veselý Roman napsal:

          Rybářství Duben článek Souvislosti
          Veselý

          • Jan Doné napsal:

            Pane Veselý,
            děkuji za odpověď, v článku jsou drobné chybičky, vzniklé při revidování článku, ale v podstatě popisuje skutečnost, o které se ostatně vedla i diskuze při výroční členské schůzi.Vážím si pracovníků zajišťujících a provádějících chov a zarybňování, kteří tuto činnost prakticky „ochotnicky“ vůbec provádějí. Jak jsou informace důležité, o tom se snad nemusíme přesvědčovat a o možnosti jejich úniku rovněž. Pokud se kolegů nějak můj pohled dotknul, pak se jim omlouvám a to všem v celém svazu, neboť v článku používám většinou u MO množné číslo a nejde tedy o jednotlivce, ale o systém.
            Přeji dobrý den Doné.

    • Jindřich Dolanský napsal:

      Pane Dóne a členové naší organizace.
      Připravuji přehled úlovků na našich revírech, a to za několik let pozpátku. Dále k tomu i počet vydaných povolenek a případně dalši informace, které budeme moci dohledat. Vše dám do tabulek a grafů. Je to však práce, která si vyžádá trochu strpení z Vaší strany. Jak budu mít údaje pohromadě a zpracované, uveřejním je na této naší webové stránce.
      J. Dolanský

      • Jan Doné napsal:

        Pane Dolanský,
        protože jste mě přímo jmenoval, i když nesprávně (jmenuji se Doné), děkuji za informaci.
        Počet vydaných povolenek považuji za důležitou a ve statistice o mnohém vypovídající informaci.
        Přeji dobrý den Jan Doné.

  12. Pavel Šťastný napsal:

    Musím ocenit, že se velmi zlepšila informovanost všech členů na tomto našem webu. Děkuji a doufám, že to bude pokračovat.

  13. rybář napsal:

    Dobrá den , chtěl bych se zůčastnit ryb. závodů na Podlesí a chci se zeptat zda se jde přihlásit nějak dopředu nebo stačí až na místě a zda se něco ůpřed závody vysadilo a jestli se chytá klasicky na dva pruty či na jeden děkuji za odpověd

    • Veselý Roman napsal:

      Podle sdělení MO Val. Meziříčí se startovné platí v den závodů od 6 hod, závody začínají v 7 hod. Loví se na jeden prut. Před závody byl vysazen kapr, možno ponechat jeden kus ušlechtilé ryby.
      Veselý

  14. Jan Doné napsal:

    Dobrý den,
    je chválihodné, že se zlepšila cestou těchto stránek informovanost členů. Bylo by vhodné do statistik doplnit, kolik v munulých letech lovilo a letos loví (počty povolenek) členů naší MO na revírech MO.
    Děkuji J.D.

  15. Roman Konůpka napsal:

    Vážení kolegové,
    prosím, můžete mi sdělit, od kterého data se budou v Lačnově hájit rybníky vzhledem k rybářským závodům a kdy se zde konají rybářské závody?
    Děkuji za odpověď.
    Roman Konůpka

  16. Martin napsal:

    Dobrý den,

    zahájení 16.4. bylo tak slabé,
    vysazovali jste i do potoků ? Konkrétně do revíru Bystřice Valašská 1P ?
    Vždyťˇ tam rybář den po zahájení, kdy vody mají být pořádně zarybněné, nenarazí na pstruha !

    Kdy budete vysazovat – zarybňovat komplet potoky ? Děkuji.

    • Veselý Roman napsal:

      Záhájení bylo slabé? Vy jste neviděl jaká tekla voda? Musím Vás upozornit, že všechny potoky jsou CHRO
      a nesmí se zde provádět lov ryb. Bystřice Valašská konkrétně část pod přehradou se ještě nezarybňovala. Nikdo neví jestli nakonec nepojedou rafty. Zarybnění tohoto revíru proběhne poté. Ostatní revíry jsou zarybňovány podle stanoveného plánu.
      Veselý

      • Martin napsal:

        Děkuji Vám za odpověď , myslel jsem samozřejmě „potoky“ jako rybářské pstruhové revíry : Bystřice Valašská, Rokytenka, Senice.

        Ještě by mě zajímalo, jestli při zarybnění vysazujete do revíru Bystřice Valašská 1P i do míst horního toku tohoto pstruhového revíru. (nad splav u Bušů až k pramenům).

        • Veselý Roman napsal:

          Do horních míst revíru Bystřice Valašská dáváme ryby z jarních přelovů. Nedává se zde slovenský potočák. To samé na revírech Rokytenka a Senice Valašská.
          Na podzim zde lovíme generační rybu a chceme tímto aspoň částečně zabránit promíchání těchto a našich ryb. Na revír Senice jsme vysadili část PD ostatní budou vysazeni průběžně. Nejsem příznivcem dát všechny ryby najednou, ale mám záměr vysazovat PO a PD po částech. Je to náročnější na čas i finance, ale doufám, že budou rybáři spokojenější.
          Veselý

Napsat komentář: Roman Konůpka Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *